20 februari 2009

Fredag

Idag känns det faktiskt skapligt, lite snorigt fortfarande och hostan sitter ju i såklart men annars är vi pigga. Celine var ju bara sjuk en dag ungefär medans jag inte gjort annat än legat i tre dagar. Så här sjuk var det länge sen jag va, såna febertoppar har jag aldrig haft tror jag, skönt det är över.

Vilket liv det är här hemma emellanåt, dom är så osams våra barn ibland, eller oftast faktiskt. Nu kommer William springande och grinar och har blivit puttad..Vilka krokodiltårar:) Två barn, tre och sex år gamla, båda i trotsåldern och det märks också..

Idag måste vi försöka ta oss in till stan och handla lite inför helgen, har inte varit mycket ordning den här veckan. Ska hämta ett paket som jag köpt på tradera, ett par byxor.

1 kommentar:

  1. Så skönt att du/ni mår bättre!:-) Vore kul om vi hade kunnat träffas och umgås i helgen...men vette 17 om det finnes tid....Kram!

    SvaraRadera