2 juni 2009

Veckan

Den här veckan är det bara jobba och vara hemma med familjen, inget speciellt som händer annars. Igår och idag är Robban hemma med en sjuk William, fick ju hämta honom på dagis i fredags och sen dess har han haft feber. Är faktiskt feberfri idag så imorgon är det dagis som gäller. På fredag ska jag till Upplands Väsby på utbildning med jobbet. Uppdraget som intern revisor kräver detta så det är bara att åka.
På lördag kl tio ska jag vara i Vittinge hos Carina för då ska jag och tjejena från jobbet ha en spa dag och sen på kvällen blir det lite grilla och spel m.m. Ska bli så kul!! Vi ska göra ansiktmasker, bada fotbad, fixa naglar och en massa annat. Bada bastu står också på schemat och sjunga singstar. Sen övernattar vi alla hos Carina.
Just ja nu blev jag påmind att jag måste till systemet i veckan och köpa nåt smarrigt tills dess. Ska även göra en potatissallad på fredag och ta med mig dit.
Längtar!!
Nej nu ska jag fara till jobbet och jobba kväll. Ses och hörs!

1 kommentar:

  1. åh avd roligt det låter, o det hoppas jag verkligen att ni kommer få också, men jag tvivlar inte:)
    kram!

    SvaraRadera