2 november 2009

Måndag

Känns som att jag egentligen skulle behöva vara hemma idag för att kurera mig, men när jag ringde till jobbet igår förmiddag kände jag mig pigg. Igår eftermiddag kom den rejäla förkylningen och jag känner mig alldeles tung i huvudet. Har ingen feber just nu men får jag det ikväll på jobbet då är jag hemma imorgon.
Jag och William sitter i soffan och latar oss, vi ska snart gå till dagis och sen bär det av till jobbet. Gillar inte att lämna på dagis den här tiden, William blir så ledsen då han börjar bli trött och hungrig.
Denna vecka känns jobbig, jobbar hela veckan+helgen. På torsdag har vi silviamöte och sen ska skolgruppen träffas efter det och gå igenom examinationen som är på måndag i Stockholm. Är färdig med alla arbeten så det känns skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar