1 november 2009

Ullared

Är fortfarande trött efter resan, fast jag har fått sovit hemma i sängen två nätter nu. Kan bero på att jag är lite sjuk också, halsont, förkyld och en jäkla hosta med huvudvärk.

Resan har varit jätte kul, men hemresan var jobbig p.g.a trötthet och att man började bli sjuk. Vi försökte sova lite emellanåt.
Det här blev shoppat:

  • Vinterjacka till mig
  • Vinterjacka till Celine
  • Termobyxor till mig
  • En ny väska
  • Långkalsonger till barnen
  • Hallmatta
  • Gardiner till sovrummet
  • Gardiner till Celines rum
  • Varsin spargris till barnen
  • Målarfärg till barnen
  • Ramar
  • Adventsljustake
  • The låda, i gammeldags stil
  • Salt och peppar kar i gammeldags stil
  • En tavla
  • Hängare
  • Skål
  • En väggklocka med Cars till William
  • Dörrskyltar till barnen
  • En långärmad tröja till mig
  • En kortärmad tröja till mig
  • 3 presenter till min syster Sanna som fyllde 25 år igår
  • Lampor

Har säkert glömt något=)

1 kommentar:

  1. Vad köpte du till Robban...? LångKalsonger med Linda Rosing på kanske? :)

    SvaraRadera