17 december 2009

Ledig torsdag

Jag är ledig idag också, så skönt! Jag och William har precis gjort rent hamsterburen, julskinkan står i ugnen och det blir pepparkakshus när Celine kommer från skolan.
Har en del att stå i idag eftersom jag jobbar hela helgen sen. Imorgon jobbar jag kväll så när jag lämnat barnen i skolan och på dagis ska jag ner på stan en sväng och leta lite julklappar. Vi har inte många alls kvar, bara några stycken. Sen ska jag hitta någon fin tröja till Willle och en fin klänning till Celine som dom kan ha på julafton m.m. Och vad hittar man på till Robban? Någon som har något förslag.. Svårt att köpa till honom..

Ska dessutom göra om min blogg igen, har hittat en tjej som ska hjälpa mig med det. Då kommer inte denna blogg att användas mera, men jag återkommer när den är färdig med ny adress osv.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar