14 december 2009

Wille är sjuk igen..

William är sjuk så Robban är hemma och vabbar. Jag jobbar måndag och tisdag sen är jag ledig två dagar så då är ju jag hemma. Han har hög feber, förkyld, ont i halsen och ont i öronen. Vet ingen som är sjuk så ofta som honom, otur kanske. Synd om han iallafall..
Blev iallafall en hel del julklappar köpt i helgen vilket känns skönt. Bara ett fåtal kvar. Tror barnen kommer bli nöjda=) På torsdag tror jag att jag ska göra julskinkan, kanske klär vi granen då också. Jag är ju ledig då och sen jobbar jag hela helgen och i början av nästa vecka.


2 kommentarer:

  1. Stackars,stackars lille Wille! Han e sjuk typ lika ofta som jag..... :-( Vi e nog "samma sort" han o jag....Krya på sig lillen! Kram på er!

    SvaraRadera
  2. stackars honom hoppas han snart blir bra. kramar mamma

    SvaraRadera