25 maj 2009

Helgen är över

Är vekligen super nöjd med livet som husvagnsägare! I helgen var vi till Grisslehamn och campade och det var så mysigt att bo i husvagn tyckte både vi och barnen. Tyvärr så regnade det nästan hela helgen så vi tillbringade nästan all tid i förtältet. I lördags åkte vi med båt fram och tillbaks til åland, en resa på ca fyra timmar. Där åt vi smörgåsbord och shoppade i taxfree.
Längtar redan till nästa gång vi ska ut med husvagnen, blir väl när semestern börjar efter midsommar.

Idag har jag haft min allra första tenta sen jag började plugga på högskola, hade valt att göra den på nätet så jag slapp åka till Stockholm för bara några timmar. Var jättenervös innan och undrade hur jag skulle hinna. Men det kändes faktiskt bra när jag skrev men tyvärr dröjer svaret upp till 2 veckor så jag väntar med spänning:)

Beställde klippning och färgning tills på torsdag, jag jobbar kväll då så jag hinner innan jag börjar. Klockan tio fick jag tid. Tänkte gå på stan och shoppa lite efter. Behöver nya skor och barnen behöver lite sommarkläder.

Imorgon är jag ledig, ska försöka städa lite här hemma då.
Nej nu är det CSI som gäller för min del..Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar