7 maj 2009

Torsdag

Var ett tag sen jag skrev här nu, passar på idag när jag är studieledig. Tar en liten paus ifrån pluggandet några minuter. Sitter just nu och pluggar till tentan jag har den 25 Maj.
Är så trött på plugg just nu så ni anar inte hur mycket jag längtar till sommaruppehållet. Bara att hoppas man klarar tentan då så det inte blir omtenta i sommar:)

Igår började Celine på fotboll i Norrby. Nya fotbollsskor och kläder hade vi varit och köpt så hon var nog mäkta stolt när hon sprang på plan. Så från och med nu är vi på träning varje torsdag mellan sex och sju. Vi börjar verkligen få en stor tjej!
Jag hade tänkt att William skulle få börja snart också men han måste tydligen fylla sex år först, så det var ju lite synd. Tur han har sin cross här hemma så han har nåt intresse han också. Tänk den lillemannen, finns väl ingen som gillar bilar, crossar, motorcyklar, ja allt som har en motor, som han gör. Blir det kanske en rallyåkare av honom med?

Här hemma håller vi på med altan och målar och snickrar, kommer kanske en bild sen när det är färdigt. Efter det börjar vi med nästa projekt:) Så kul att hålla på!!

Ja snart är det dags för premiärturen av husvagnen också, till Grisslehamn bär vi iväg fredag efter kristhimmel. Vi ska bo på campingen där, svärföräldrarna ska också dit med deras husbil. Blir en dagstur över till åland för att äta och handla gott också. Oj jäklar vad osams vi ska bli när förtältet ska upp:)

Nej dags att plugga vidare..kanske äta lite frukost också. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar