18 maj 2009

Måndag igen

Måndag igen och ännu en helg är förbi. Igår hade jag Aloe Vera party här hemma för släkt och vänner, hade väldigt trevligt. Mina arbetskamrater kom igår vid två tiden och då åt vi mat först innan partyt skulle börja kl fem. Det var tio stycken som kom, några hade lämnat återbud. Det passar ju aldrig alla så är det ju. Efter partyt fikade vi cheesecake med bär till. Det var väldigt gott och populärt av gästerna..

På förmiddagen igår var vi till norrby med Celine för då var det dags för lagkort i matchställ. Dom var så söta så:) Jobbigt för dom att titta och le samtidigt med solen rakt i ansiktet, men fotografen fick nog till nån bra bild iallafall.

Idag är jag ledig, ska dammsuga snart och sen ska jag försöka plugga lite innan Celine kommer från skolan. idag är det bara en vecka kvar till tentan. Är så jäkla nervös!!

Imorgon är det jobb som gäller till kl tolv, sen ska jag till Björklinge och revidera jag och gruppledaren. Ännu ett orosmoment, men det ska nog gå bra.

Onsdag är jag studieledig men ska till jobbet till kl ett för då kommer dalby och vi ska ha team möte. Vi måste börja träffas oftare och komma igång med vårt silviateam. Det är så spännande och kul att få vara med i ett sånt projekt:)

Torsdag är vi lediga, då är det ösbydagen som gäller.

Fredag till söndag är vi på vår premiärtur till Grisslehamn med vår husvagn, Spännande!!

2 kommentarer:

  1. Tack för trevlig söndag eftermiddag/kväll! Alltid trevligt vara hos dig vännen! :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. mmm den goda cheesecaken, skulle vara riktigt gott nu det_:)

    SvaraRadera