21 augusti 2009

Fredag

Dags att blogga igen, har inte haft tid eller lust på senaste tiden.
Ska försöka att bättra mig:) Är hemma med vård av barn idag, William blev sjuk på dagis igår, feber och förkyld, så Robban fick hämta honom tidigare igår. Vi bestämde att jag skulle vara hemma idag och Robban nästa vecka om det behövs.
Den här veckan har vi jobbat och varit på dagis, i tisdags var vi lediga och då var jag och Celine till frisören och klippte oss och jag färgade även håret. Nu är jag blond igen! Efter det var vi till tandläkaren, Celine skulle på undersökning där, gick bra att ta kort, så duktig tjej man har! Såg fint ut! Hon fick en tandborste att borsta dom tänderna längst in med och ett klistermärke såklart. Åkte sen hem till syrran och åt nachotallrik och barnen fick pizza.
Nu är det helg snart också, inga planer direkt. Ska på barnloppis imorgon iallafall om William är piggare. R ska åka rally morgon så det blir bara jag och barnen hemma.
Måste handla idag till helgen, lite tomt här hemma.

1 kommentar:

  1. Antar att vi ses idag, eller jag HOPPAS att vi ses idag:D ringer dig lite senare, är väl för tidigt än.

    SvaraRadera