23 augusti 2009

Helgen

Vill börja med att säga: Stort grattis till min Robban som vann igår i sin klass på rallytävlingen. Bra jobbat älskling!!

Igår var jag och barnen på loppis i Gåvan som sagt, hittade ingenting kul. Celine köpte en barbiebil och vi hittade ett spel åt William. Hoppas på bättre lycka nästa helg då det är barnloppis i Sala. Träffade Emilie där och vi följde med henne hem sen på lite fika, var trevligt som alltid. Åkte sen hem till syster där vi stannade tills kvällen. Mercedes har sovit här inatt så Celine och hon leker för fullt med barbie och Robban och William är i garaget och försöker laga min sidoruta på bilen som gick sönder igår. Själv tar jag det lite lugnt här vid datorn innan jag ska dammsuga lite här hemma.

Ska läsa lite bloggar nu och uppdatera mig..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar