30 augusti 2009

Söndag

Idag är det handla mat som står på att göra listan. Robban har åkt på rally så jag och barnen ska till stan och hälsa på syster också. Måste även hämta ut min biljett hos ATG ombud. För imorgon är det dags för Stockholm och skolan igen, Spännande!! Tänkte jag skulle försöka mig på att åka tåg ända från Sala den här gången och hoppa av i Uppsala för att möta studiekamraterna där och ta tåget till Stockholm med dom därifrån. Låter invecklat det där med det ska nog gå bra. Har aldrig åkt tåg själv förut så det är man ju lite nervös över, vad man är löjlig egentligen, vad kan hända?
Nej nu ska jag göra iordning mig och barnen för en tripp till stan..

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra att åka tåg Madde!Saknar dig och de andra på jobbet! Kram!

    SvaraRadera
  2. Säger som Laila, det kommer gå jätte bra imorgon... tack för idag.
    kram

    SvaraRadera