1 september 2009

Helt slut!

Var till skolan igår som sagt, gick ju hur bra som helst att åka tåg trots att jag fick flytta mig en gång då jag satt mig på nåns bokade plats:) Tur det inte var så mycket folk i just den vagnen..
Hade introduktion för kurs 5, gick igenom studieguiden och lyssnade på föreläsningar. Blir mycket att göra denna höst, ska bla göra en intervju och skriva en rapport på den, granska en artikel på engelska, författningsuppgift m.m. Men det är spännande och roligt vilket är huvudsaken. I november är kursen slut och då är det åter dags för examination inför klassen igen..

Har jobbat idag och kl ett skulle jag på möte i Uppsala med vårt Silviateam. Åkte igod tid från jobbet och var där 20 minuter innan så jag skulle kunna hitta en parkering. Men jag hittade inte dit! Trots GPS!! Fick panik, ringde en kompis som guidade mig från hitta.se. Den byggnaden hitta.se sa var rätt var helt fel, det var Arver bil! I ca en timme irrade jag runt istaden Uppsala i centrum.. Mycket bilar, folk, cyklister överallt! Sen och panik. Var bara att åka tillbaka till jobbet och förklara för gruppledaren. Tur vi har en så förstående ledning:) Fick numret till chefen och så skickade jag ett sms och sa som det var. Helt ok sa hon, kommer fler tillfällen. Stackare! Vilken gullig chef va!?
Efter dessa två jobbiga dagar vill jag bara bli ledig igen, helt slut är jag:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar