5 september 2009

Celines födelsedag

Vår prinsessa!

Tårtan var supergod, kommer från schelins och heter hallonbomb.


Här är alla utblåsta.


Här blåser hon ut sina sju ljus.




Verkar nöjd med dagen:)
Vi har haft en härlig lång dag med massor av gäster. Celine har fått kläder bla en klänning, en kjol, två tröjor, leggings, en fleecetröja (hello kitty), en skjorta, halsband, örhängen, scrapbook saker, pyssel, dockskåpssaker m.m.
Dagen har varit väldigt trevlig men nu är både jag och barnen trötta. Celines kompis Moa är här och ska sova här i natt. Blir en tidig kväll för dom är trötta eftersom dagen gått i ett:)
Imorgon ska jag jobba, 10.30 till 21.30. Skulle ha jobbat idag också egentligen men jag bytte bort den här dagen mot nästa söndag. Vill ju inte missa när min tjej fyller 7 år.







4 kommentarer:

  1. GRATTIS Celine från Uppsala!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Syster/ o moster åt födelsedagsbarnetseptember 05, 2009

    Grattis mosters prinsessa. hoppas du hade en underbar dag. det hade alla vi andra:D

    SvaraRadera
  3. Vad lika ni är du & Celine..=)
    Härligt att hon hade en bra födelsedag..=)
    Längtar tills jag har min dotter och får fira hennes sen..=)

    SvaraRadera
  4. Grattis Celine! Gud så söt hon är, en prinsessa! Ni är jättelika! Kram från Sophie (flerbarnsmamma.se)

    SvaraRadera