25 september 2009

Fredag

Jobbar kväll idag, har precis lämnat William på dagis. Blev tidigare eftrsom dom ska knäppa kort idag. Men det gör inget för då hinner jag betala räkningarna, plugga och blogga innan det är dags att åka=)
Har ett par Converse snart i min ägo. Ska köpa ett par svarta av Sarah=) Bara använda ett fåtal gånger. Har ett par gråa gamla som börjar ha gjort sitt och jag älskar verkligen skorna och tänkte köpa ett par nya, men dom är ju ganska dyra, så fick jag höra att Sarah skulle sälja sina och då slog jag till=)

Idag ska jag till jobbet lite tidigare, jag ska intervjua vår aktivitetssamordnare. Det har med skolan att göra och den stora uppgiften som snart ska vara färdig. På tisdag är jag studieledig så då har jag en del att göra. Två uppgifter ska göras klara då.

1 kommentar:

  1. Lycka till med uppgifterna i skolan!! Hoppas det går bra! Ha en trevlig helg:)

    SvaraRadera