11 september 2009

Fredag och jobb

Har precis gjort iordning Celine för skolan, hon fick ha sin nya klänning idag med leggings till. Ser ut som att det blir fint väder idag, härligt.
William är hemma men ska till dagis vid elva eftersom jag ska jobba kväll idag. Så tråkigt, men bara till halv åtta iallafall. Jag är ledig imorgon och jobbar söndag igen.
Jag och William ska plocka och dona lite här hemma innan det är dags att bege sig till dagis.
Han ser på film nu, nicke nyfiken=)

Var på stan en sväng igår och kikade lite på vinterskor till barnen, lite tidigt kanske men vill vara ute i tid. Tänkte köpa dom vid löning. Hittade ecco kängor/stövlar till båda två. Ska vara varma och vattentäta och det är ett måste när det gäller vinterskor.
Har hittat ett par till mig själv också som jag tyckte om, får se om jag köper dom också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar