26 september 2009

Lördag

Är så trött idag efter att ha jobbat kväll igår, ändå fick jag sova ovanligt länge imorse (ca 8.00) tror barnen var trötta också=)
Jobbar kväll idag också, börjar kl 13.30. Så denna helg har jag inte mycket att skriva tyvärr. Jobbar långpass imorgon så jag återkommer med inlägg på måndag.
På måndag jobbar jag kväll och då har vi kräftskiva + seniorshoppen på jobbet för dom boende och anhöriga. Då ska jag och Thesa stå och prata om Silviasystrarna och visa vår broschyr.
Barnen ska sova hos farmor och farfar inatt eftersom Robban ska köra rally imorgon, men det gör ingen skillnad för mig eftersom jag jobbar inte skulle ha träffat dom ändå.
Måste komma ihåg att packa allt innan jag åker så dom får med sig det dom behöver, annars vet man inte vad som kommer med=)

Hoppas ni alla får en trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. Ha ha en till som sköter packningen!!
    Är det så att våra karlar inte riktigt kan eller är det så att vi tycker att vi gör det bättre?! Hihi...
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. tjenamors :) det är bara fint här det, hur är det själv? ja jag jobbar på hemtjänsten ute i färnbo... läste just att du håller på att utbilda dej till silviasyster! det vill jag också göra! hur går det med det? :) kram på dej

    SvaraRadera