14 september 2009

VAB

Är hemma idag med William som är sjuk, eller egentligen känns det som att han hade kunnat vara på dagis idag men det var ju svårt att veta de igår när jag sa till på jobbet. Vsst rinner det ur näsan på honom och han hostar lite men annars ingen fara. Så imorgon blir det dagis om han inte blir sämre förstås.
Idag håller vi på och städar här hemma, blir dammigt när man renoverar=) Jag har tvättat håret i handfatet i tvättstugan och ikväll ska jag och barnen åka och duscha hos syrran.
Jag och William ska försöka hinna in till stan och handla lite för veckan och även till bibblan. Celine slutar skolan kl två då går vi och möter henne där. Måste klippa gräset på eftermiddagen och plocka undan sommarsaker på altanen och gården. Nu är ju hösten här=)

Ska försöka mig på att göra flygande jakob till middag idag, så gott!
Har precis bakat en drömrulltårta som jag ska ha med mig till jobbet imorgon.

2 kommentarer:

  1. Svar: Nja, vi är inte riktigt klara, vid löning denna månad så blir iaf barnrummet klart med skötbord och madrass till sängen, det är vad som fattas på hemmaplan..=) Sen i oktober ska vi bara köpa bilstolen och en bärsele..Sen är det klart.. Vi har handlat mycket pö om pö..Å barnvagnen får vi hämta om 2 veckor..=)

    Hoppas William är piggare snart!

    SvaraRadera
  2. Men tyyysan s¨gott med den där rulltårtan..mmmm=)
    tack för ikväll, ses på ondag eller?:D

    SvaraRadera