8 september 2009

Ledig tisdag

I dag är vi lediga, jag och William. Celine är i skolan men ville inte gärna gå dit imorse när vi var lediga:) Idag ska vi städa och tvätta, in till apoteket och biblioteket. Sen när Celine kommer hem har jag lovat henne att vi ska pyssla, hon fick ju scrapbook saker när hon fyllde. Min lilla tjej är en riktig liten pysselgumma:)

Ska göra korvstroganoff till middag idag, William får pannkaka till lunch idag, själv slarvar jag jämt med lunch förutom när jag jobbar för då är man vrålhungrig vid elva:)

Imorgon jobbar jag 7-16 och då kommer ett sko företag och säljer skor på jobbet. Funderar på att köpa ett par. Inga jobbskor för det har jag ett par som duger, utan ett par som jag kan använda privat. Vi får se..

Imorgon rivs badrummet:) Idag ska det inhandlas det sista, virke m.m. Längtar tills det är färdigt.

Måste ringa till ögon och beställa en tid till Celine imorgon, idag är det försent. Hon behöver nya glas och bågar och då tänkte jag passa på att se om det inte har ändrats nåt.




1 kommentar:

  1. skönt att ni ska börja med badrummet, hoppas det går fort nu då, drygt o vara utan dusch!:D

    SvaraRadera