24 september 2009

1000 besökare!

Detta måste firas genom att lägga ut lite bilder=)
Först en liten uppdatering: Jag var på föräldramöte igår för Celine. Var väl egentligen inte något speciellt som blev sagt, togs upp om klassföräldrar (det tog jag inte på mig, pallar inte ensak till att tänka på), samla pengar till en skolresa senare, regler på skolan, vad barnen gör osv. Blir lite nostaligisk när jag är på Celines skola för det är ju en liten byskola med få elever, huset är gammalt likaså det inuti. Samma bänkar som en annan hade, samma sorts tavla (grön med kritor), visst är det lite renoverat men fortfarande i den gamla stilen. Mysigt!=)

Idag är jag ledig, inte mycket som händer idag tror jag. Kanske ner på stan och äta lunch med en kompis jag och William.
Sen jobbar jag hela helgen, inte kul.

Bilder kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar