29 september 2009

Studiedag

Har lämnat in ännu en uppgift nu, så skönt! Nu är det bara 2 uppgifter kvar och dom känns faktiskt ganska ok. Tror jag har läget under kontroll.
Kräftskivan igår på jobbet gick OK. Var väldigt go paj=) Och uppskattat med kräftor..
Just nu sitter jag och räknar ut mina resor som jag ska få betalt för så jag måste fixa det här idag eftersom lönelistan ska in imorgon.
Nu är ullared halvt bestämt iallafall=) Vi har ett preliminärt datum, en månad tidigare än vanligt. Vi behöver bara låna bil av nån, det ska en tjej på jobbet kolla upp. Eftersom vi är 6 personer behöver vi nån form av minibuss. Kul ska det bli=)
På eftermiddagen blir det västerås, när Robban slutar jobbet. Ska inhandlas lite saker. Jag vill till IKEA men vi får se.
Har inte mycket nytt att skriva, har nästan bara jobbat känns det som, jobbar kväll på onsdag och tordag också.
Nu ska jag ta mig lite frukost..


1 kommentar:

  1. Oh, IKEA är ju sååå kul!! Mina barn gillar det oxå (än så länge)!
    Finns så mycket jag skulle vilja köpa till barnens rum där!
    (japp, ska lägga ut bilder så fort allt är klart och städat)

    SvaraRadera