18 september 2009

3 dagars ledig

Så skönt att vara ledig, och i tre dagar dessutom=)
Idag ska jag försöka att plugga om jag kan medans Celine är i skolan och William leker här hemma. Sen är det städ och tvätt som gäller som alltid står på schemat. Blir väl lite handling till helgen senare när Robban kommer hem.

Jobbade långpass igår, vi hade pubkväll på jobbet igår kväll, var väldigt trevligt. Blev väldigt uppskattat av våra pensionärer.

Imorgon ska jag och barnen på loppis i Heby och sen på marknad i Sala. Robban ska vara hemma och jobba. Blir väl ett besök hos syster efter stan och duscha. Ska köpa mössor och vantar till barnen på stan.
Idag ska jag beställa ett par fina stövlar/kängor åt mig själv, då kommer dom lagom till löning. Vi köpte en liten x-tra frys igår som vi ska ha i tvättstugan eftersom vår är så liten. Den ska fyllas upp med mat och gott. Vi har en liten frys i köket så då har vi fått planera våra inköp noga.

Nej nu ska jag plugga=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar