2 september 2009

Höst och mörker

Blir så stressad när denna årstid infaller, så mycket man måste göra och köpa. Just nu har man ju skolan att tänka på också. Barnen fyller i september och oktober, syster i oktober, jag i november och säkert några till som jag glömt skriva till.
Snart dags att köpa vinterkläder, känner att jag måste börja snart och ta lite itaget. Allt kostar ju pengar och iår ska jag faktiskt kosta på mig själv ett par riktiga vinterkängor som är vattentäta. Tänker inte gå blöt och frysa i pulkabacken:)
Mycket att ordna i trädgården också, plocka undan allt och klippa ner lite buskar. Dessutom börjar vi renovera badrummet nästa vecka, då kommer vi och gästar era badrum:) Eftersom vi inte kommer ha nån dusch här hemma..
Har tänkt börja träna step-up en gång i veckan från och med nästa tisdag. Ska försöka att få med mig syrran och om någon annan också vill följa med vore det super. Behöver bara köpa ett par träningskor till det också..
Ska iväg och jobba kväll idag, lämnar William på dagis kl elva och senska jag förbi bibblan och lämna min litteraturlista till dom och se vad dom kan ordna fram.
Har mejlat på en annons på en fåtölj till Celines rum för 200 kr, hoppas jag kan hämta den innan jag börjar jobba. Vore super. Ska ringa innan jag åker tänkte jag. Åker ju inte åt det där håller föränn på söndag, är ledig tre dagar sen:)

2 kommentarer:

  1. Halloj!! Ja det vore jätte snällt! =) Vilken fin blogg du har! Jag har inte hunnit ta tg i designen, ska få hjälp sen. Men det har vart fullt upp. Håller på o skolar in Stella på dagis och så ska vi ha kräftskiva i helgen. =) Allt bra med er? Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med verkligen dax att vi börjar träna nu:D
    eller snarae JAG behöver verkligen det:D
    puss

    SvaraRadera