22 september 2009

Vill och ska köpa inom snar framtid!

Måste köpa:

  • vinterkängor till barnen
  • vinterjacka till Celine
  • jag vill ha nya converse (svarta)
  • jag vill ha nya jeansleggings
  • och nya tröjor
  • nya glasögon till Celine
  • + en massa kul från IKEA

Vill göra:

  • åka till ullared med mina vänner
  • tatuera mig
  • ha badrummet färdigt
  • måla om i tvättstugan
  • vara färdig med skolan
  • åka på en kryssning med lyxhytt

Denna lista kommer att uppdateras med jämna mellanrum=) Antingen läggs det till saker eller tas bort..

4 kommentarer:

  1. Åh nya converse vill jag med ha. köpte ett par för nån månad sen men dom var lite för små.. Suck..
    Bra att ha en lista så kan man bocka av när man kan..=)

    SvaraRadera
  2. Det är ett par svarta All Stars-Converse, strl 36,5. Mina fötter är för breda för dom..Haha..=)

    SvaraRadera
  3. bra med en lista! ska nog skriva en egen:) så man kommer ihåg allt man vill och ska göra! Det där med kryssning kan jag verkligen rekomendera! vi var iväg för två veckor sedan med birka paradise.. lyxhytt och grejer! riiiktigt nice:)

    SvaraRadera
  4. Du kan snart bocka av ullared, vi måste bara åka dit igen vet att jag inte har varit den piggaste av alla på det men va fan det är ju tradition nu mera. syns på jobbet imorrn. kram Isabelle

    SvaraRadera