10 september 2009

Studiedag

Jag är studieledig idag, har suttit vid datorn sen sju ca. Har en hel del att göra. Just nu håller jag på att granska en artikel på engelska, ganska svårt tycker jag, många svåra ord. Men på internet finns lexikon så det är tur det=)
Har börjat kika lite på författningsuppgiften och den ska var färdig nästa fredag.
Ska äta lunch på stan sen med en kompis, måste iallafall in till bibblan och hämta en bok ochäta måste man ju=)

Börjar bli förkyld och har ont i halsen, hoppas inte det blir nåt av det, har varken tid eller lust att bli sjuk. Barnen har klarat sig änsålänge, tur det.

Celines kompis följer med hem efter fritids idag och sen skjutsar jag dom till fotbollen mellan 18-19. Medans dom spelar tänkte jag passa på att handla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar