10 juli 2009

Blocket

Tacka vet jag blocket.se! Det där vitrinskåpet/skänk jag berättade om från ikea hittade jag igår på blocket och jag tjänar 2000:- på att köpa det istället. Inte ett fel på det enligt säljaren! Vi ska åka och köpa det idag. Nu har vi dessutom råd att köpa ett nytt soffbord som vi också hittat på blocket, hämtar det också idag om vi hinner.

Igår var det tjejdag på stan, trevligt som alltid. Var skönt att komma ut trots vädret. Blev tyvärr inte så mycket shopping, köpte nya badkläder till barnen för det var välbehövligt. Hämtade ut mitt fina halsband som varit på lagning och puts. Vi åt god sallad till lunch på waynes. Celine åt varm smörgås, det gillade hon:)

1 kommentar:

  1. åh man blir less påå det här blogspot, detta är försök nr 3 o skriva en kommentar.. hoppas det funkar nu..
    tack för igår, lika trevligt som vanligt, även fast vädret kunde varit bättre,
    fin blogg har du fått också, menn det har jag ju redan sagt o ääven försökt skriva det här en gång tidigare. :P
    o kul med fynd också, blocket det är grejer det. ska försöka hitta ut till er snart, komma med 2 cyklar sen även kolla åpå nya fynden sååklart:)
    PUSS

    SvaraRadera