7 juli 2009

Man blir väl depp på det här vädret, har inte lust att göra så mycket alls. har städat idag och funderat på vad jag ska göra om härnäst här hemma. Det är ju så mycket man vill göra, men får ta en sak i taget. I augusti så ska vi göra om badrummet, blir nog fint. Och badkar så skönt!!
Efter det vill jag göra tvättstugan, den är inte vacker här hemma, men säkerligen tråkigast att göra om och lägga pengar på. Men ett måste och nog vill man ha lite fint där också:)
Ska försöka att övertala Robban när han kommer hem att vi ska köpa en ny hylla till köket med vitrinskåp som passar serien på köksluckorna. Köpa nya rullgardiner till sovrummen är också ett måste på listan.

Har semester i två veckor till, tyvärr går veckorna så fort så snart har man jobbångest igen:) jag och Robban funderar på att åka iväg en natt bara han och jag, kanske en kryssning eller hotell. Någon som har nåt bra förslag kanske?

Nu är det dags för mat..

2 kommentarer:

  1. håller med pissväder, tråkigt..!
    åh mysigt med en resa för 2:) dåligt med förslag, men hotell är ju aldrig fel, funkar väl alltid?=)
    puss

    SvaraRadera
  2. Hejsan Hejsan .
    absolut kan jag hjälpa dig med bloggdesign , vilken menar du att du vill ha ? :) den på rean , för 20 kr ?

    maila gärna mig , så vi inte missförstår varandra , och så jag dessutom kan få dina inloggningsuppgifter & du kan få mitt kontonummer .

    Mvh Jennie

    SvaraRadera