19 juli 2009

Söndag

Igår kom vi hem från några dagars semester med husvagnen. Till Malmköping åkte vi med min pappa och hans fru och min lillebror. Vi hade väldigt fint väder och barnen stortrivdes. Spårvagn åkte vi också och det gillade barnen.
Jag och Robban och Helena var även till en outlet där dom hade märkeskläder, blev tyvärr inte nåt till mig själv men en jätte fin Levis tröja till Celine och William fick också en jättefin tröja av ett märke jag inte känner igen.
Kändes skönt att komma iväg en sista gång innan jag börjar jobba imorgon. Faktiskt känns det ganska okej att börja jobba, trodde att det skulle kännas värre. Lite pirrigt känns det faktiskt att komma tillbaka efter en månad. Bara jag och Laila som är ordinarie på jobbet nu i några veckor och en del vikarier har jag inte ens träffat så det ska bli lite spännande:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar