29 juli 2009

Jobbar kväll.

Idag jobbar jag kväll, börjar klockan två och slutar kl nio. Före det ska jag åka till mamma och lämna barnen där för dom ska sova där så dom slipper åka dit till kl sex imorgon bitti. Och sen hämtar jag dom där efter jobbet imorgon.

Tänk att Celine fyller sju år snart, om en månad. Tiden går så fort så man blir mörkrädd. Hon önskar sig ett Nintendo DS så det ska vi köpa till henne. Det är ju ganska dyrt så det blir og inte så mycket mer hon får från oss, ja självklart ett spel till det också.
Och snart börjar hon i ettan, den 26 börjar dom här i Åby. Hon har längtat hela sommaren tills hon ska börja igen:)
Får väl se hur det blir med William när det är dags att börja på dagis igen efter sex veckors ledighet. Han blir ju så ledsen ibland när vi lämnar honom, beror på tid och vilken fröken som är där.
Vi ska försöka att få honom att sluta med nappen också, nån som har nåt bra tips på hur man lättast gör det?

Och snart börjar jag skolan igen också, den 31 augusti börjar jag. Hoppas det här året går fort för i juni nästa år är jag färdig:)
Blir nog ett tufft år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar