9 oktober 2009

Fredag

Idag är jag studiledig och jag har suttit här vid daorn sen strax före sju. Har en hel del att göra. Blev så arg på mig själv igår, kom på att jag glömt intervjun på jobbet som jag var tvungen att ha idag. Kom på att jag kunde ringa till jobbet så får dom säga hela intervjun och jag skriver medans, drygt! Ringde iallfall Laila på jobbet vid kvart över sju och hon började leta på olika ställen men den fanns inte nånstans där jag kunnat lagt den. Laila frågar: är det säker att den ligge här? du har den inte hemma nånstans eller i väskan, kolla i väskan! Och det gjorde jag och där låg den=) Vet ingen som är så snurrig som jag är! Stackars Laila=) Tack igen!

Håller på och skriver en rapport på min intervju iallafall. Ska skicka den till redigeraren i gruppen när jag är färdig. Tror vi i gruppen ska träffas nästa vecka och försöka få ihop arbetet. Tiden rusar iväg och det ska snart vara färdigt och det är snart dags för Stockholm igen.

Var på riktigt bra föreläsningar i onsdags, om sång och musik i demensvård, var så bra föreläsare. Sak försöka få henne till jobbet. Skull elätt kunna lyssna på henne i tre timmar. Sen var det också om anhörigvårdare och om nya exelon depotplåster. Det var också intressant att lyssna på.

Ihelgen är det trädgården som gäller för min del. Har inte hunnit med det än. Jag och barnen ska var ute imorgon och hålla på och pyssla och plocka. Tänkte också försöka att knäppa lite höstbilder ute på barnen=)
Ska försöka ordna barnvakt till imorgon kväll för jag och Robban är medbjudna på bio med Anna och Andreas.


1 kommentar:

  1. Ingen fara för imorse vännen! :-) Tycker om dig ändå! ;-):-) Kram!

    SvaraRadera