12 oktober 2009

Ny vecka

Pluggar idag och det känns riktigt bra, har gjort färdigt det jag ska och skickat till en i gruppen. Nu är jag trött kan jag säga, man blir det av att sitta vid datorn en längre stund.

Var ju på bio i lördags och filmen var riktigt bra, rekommenderas=) Hoppade till ett antal gånger, men det var väl egentligen tack vara att ljudet på bio blir lite annorlunda än hemma.
Annars har helgen varit lugn, vi var till mamma och duschade igår kväll så det blev lite sent, barnen var trötta imorse.

Imorgon är det föräldramöte på Williams dagis, blir nog jag som går. Får se vad dom har att säga. Jobbar dag imorgon och på onsdag. Sen ledig torsdag-söndag tack vara att jag bytt helg. Blir värre sen, många dagar på raken men det är sånt man får ta när man vill vara ledig. William fyller 4 år på söndag så då blir det kalas=)

Ska träffa gruppen från skolan i veckan också, hoppas det blir på onsdag så jag slipper åka till Uppsala på min lediga dag. På fredag blir det badhuset om vi är friska=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar