5 oktober 2009

Måndag

Har jobbat idag som vanligt, har väl egentligen inte något speciellt att säga om det. Känns stressigt när det är måndag för man vill hinna så mycket, men man gör så gott man kan=) Imorgon ska vi på utbildning på jobbet, rökavvänjning och sjukdomar som kan drabba en p.g.a rökning.
På onsdag ska jag och Thesa från jobbet till Stockholm. Vi ska till World Trade Center. Det heter faktiskt så, lokalen heter New York tror jag. Det blir några föreläsningar om demens och efter det är det buffé. Blir väl sent antar jag eftersom det inte börjar förrän halv fyra på eftermiddagen. Vi åker tåg till Stockholm eftersom det var så nära att gå från stationen.

Förresten nu är det bokat! Den 29 oktober bär det av till Ullared=) Vi blir sex tjejer från jobbet som åker och lån av minibuss är ordnat. Längtar!=)
Vi åker ca elva på kvällen från jobbet efter att ha intagit lite fika där först. Tar det lugnt på vägen ner med en del stopp. Vi är antagligen där några timmar före dom öppnar så då ska vi vila lite i bilen innan vi går in.
Dags att börja planera lite vad man ska köpa, antar att jag kommer hem med en hel del. Finns ju så mycket roligt och billigt där.

På fredag är jag studieledig och då ska jag skriva en rapport av min intervju och sen skicka in den till en studiekompis som ska sammanställa allas arbeten till ett. Blir fullt upp på fredag=)

2 kommentarer:

  1. Tycker om dig vännen! Kram!

    SvaraRadera
  2. fan blir lika avis varje gång.. vill också!

    SvaraRadera