8 januari 2009

Äntligen!!

Ja så tänker nog vissa som läser min blogg, det har varit lite funderingar om vad jag har gjort på sista tiden:) Men det är så enkelt mina vänner att jag varken haft tid eller ork när jag varit ledig för att blogga..Känns som om jag inte har så mycket att skriva heller..
Just ja; GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!
Annars har julen varit bra tack, men nu pratar vi inte mer om den, den är över och förbi:)
Var på disney on ice princess förra helgen, det var jag, Celine, Laila och Ida. Det var jätte kul, så fint..Och Celine var alldeles salig. Lägger ut nån bild sen..
Sen sov vi kvar i Uppsala hos Laila med familj, och det var mycket trevligt..Tack Laila!

På måndag och tisdag är det dags för Stockholm igen, redovisning.. Nervös.

2 kommentarer:

  1. håller med ÄNTLIGEN skriver du, men jag förstår du har så mycke o göra hela tiden, förstår inte hur du orkar?
    ses snart hoppas jag.. puss!

    SvaraRadera
  2. ÅHÅÅÅÅ....KORS I TAKET, Madeleine Olsson HAR BLOGGAT!! ;-D;-)Nästan lika sensationell känsla som då Fuglesang landade åter på Jorden efter sin rymdresa. ;-) Äh...retas bara....Du är duktig gumman! Du är mamma till 2 små underbart söta Stjärnor. En kanoners Fru till Robert Olsson. En duktig undersköterska, kollega och vän till mig och min familj. Du studerar och kämpar med dina studier för att bli visare, klokare och slutligen en lärd Silviasyster när studietiden är förbi. Allt detta hinner du med på dina 24 timmar/dygn! Att du då inte hinner och orkar blogga har jag full förståelse och respekt för...även om det inte verkar så.....Hahahaha ;-)....Kram på´re!

    SvaraRadera