28 januari 2009

Projekt Silviateam!

Veckan är verkligen fullspäckad! Jobb, jobba extra, barn, skola och projekt. Vissa veckor känns det som om man inte hinner med annat än jobb. Men det ska jag gottgöra i helgen då jag ska gosa och umgås med mina barn. Det är mycket i skolan nu också, ansvaret för gruppen ligger på mig denna kurs, känns väldigt pressat. Men jag är peppad:)
I dag träffades hagundas och dalbys silviasystrar, fem stycken är vi. Vi hade vårat första möte med verksamhetschef och gruppledare. Projekt Silviateam! Berättar mer om vad projektet går ut på en annan dag..

I helgen ska jag och barnen åka till IKEA och sen på kvällen ska vi förhoppningsvis träffa Emilie och Mattias. Bjuda dom på lite god mat och snacka lite skit och ha det trevligt:)

2 kommentarer:

  1. duktig du är, förstår inte hur du orkar o hinnner med allt, men som sagt du får vila dig ihelgen, även fats man efter en dags shopping brukar vara ganska sliten:)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! :-) Kul med Ikea! Vill oxå!! Kram!

    SvaraRadera