23 januari 2009

Studieledig

Ja idag är jag studieledig så egentligen har jag inte tid att sitta här. Har massor att göra idag. Denna kurs är det jag som har ansvar för att sammanställa och redigera och skicka in min grupps arbeten. Det är tre ganska stora uppgifter det handlar om som kommer ta mycket tid.

Igår var jag och Celine och köpte en ny jofa hjälm åt henne, en rosa blev det:) Hon ska ha den till skolan idag för dom ska iväg och åka skridskor på lärkan. Vi ska försöka att komma iväg dit i helgen också och åka lite, William har ju också skridskor som han aldrig använt. Funderar på att köpa mig själv ett par, det är ju faktiskt roligt att åka:)

2 kommentarer:

  1. Snygg hjälm, tror du inte du kan ha våra gamla skridskor som vi hade förr då? dom är ju inte använda såååå mycke heller:)
    ses ihelgen hoppas jag?
    puss o kram!

    SvaraRadera
  2. vet att ett par skrillor är hos mami, kanske båda 2, är lite osäker.. men du kan ju prova dom ihelgen? antar att ni å ska dit? för jag tror iaf vi ska dit imorrn..
    puss.

    SvaraRadera