25 januari 2009

Skridskoåkning

Jaha i dag är det söndag och helgen är snart slut. Varför måste helgerna gå så fort? Igår var jag och barnen iväg till mamma och åkte skridskor. Syster var också med. Jag blir så fascinerad av mina barn som är så duktiga. Celine är hur duktig som helst efter bara ha åkt skridskor ett par gånger och William var det första gången för och han kunde på en gång:)

Idag ska vi iväg till lärkan och åka skridskor och visa pappa Robban hur duktiga vi är..Efter det ska vi till Heby och hälsa på Emilie, Mattias och Vide.

Längtar till lön på tisdag!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag:)
    dina barn var super dukitga igår:) antar att det gick lika bra idag? åkte du också?
    kram Syster!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det funkar bra för barnen att åka skridskor!:-) Fy fan Madde....Så här sjuk har jag inte varit sen jag låg i flunsan 1996.....Obeskrivbart! Saknar er på jobbet! Be för mig och de mina! Kram! :-)

    SvaraRadera