30 januari 2009

Tandläkarbesök och studiedag

Idag har jag varit till tandläkaren och gjort det sista på min tand, blev 700 kr fattigare. Nu har min tand kostat mig 3100 kr sammanlagt. För en j-a tand!! Fattar inte farför det måste vara så dyrt att gå till tandläkaren. Och sen blir man väl lurad också, förra gången jag var där så lagade dom tanden och la dit en tillfällig lagning. Idag skulle jag tillbaka och göra en riktig lagning, varför kunde dom inte göra det förra gången istället för en tillfällig??

Hade tid kl åtta och var väl hemma till nio och sen dess har jag suttit här vid datorn och pluggat. Har börjat sammanfatta gruppuppgiften idag, känns som om jag är en bit på väg nu iallafall och det känns bra.

Fredag idag och det känns skönt att det börjar bli helg. Som sagt blir det IKEA imorgon, har väl inte råd att handla så där jätte mycket men det blir kul iallafall. Åker med syster, mamma och moster dit. Och självklart barnen förstås:)

Robban brukar säga att jag aldrig skriver nåt om honom så: Imorgon medans jag och barnen är i Västerås ska Robban följa med Lalle och köpa en rallybil till honom, dom åker tidigt på morgonen för det var en bra bit att åka. Som ni alla säkert vet så åker ju Robban rally så nu har han fått Lalle att köpa en också:) Men det är bara kul att dom har ett intresse tycker jag..

Själv har jag tänkt börja träna puls. Har funderat och kommit fram till att det passar mig, där man kan välja vilken dag i veckan man vill och kan gå. Nu gäller det bara att komma till skott, kanske söndag:) Ha en trevlig helg allihopa! Kram

4 kommentarer:

  1. Trevlig helg på er oxå! Kramkram! :-)

    SvaraRadera
  2. duktig du är som fortsätter kämpa med träningen:) ge inte upp denna gången då, onödiga pengar, fast ska jag vara ärlig fattar jag inte hur du orkar, plugga, jobba, pendla, fam och ett väldstädat hem..=)
    ses imorrn älskade!
    puss

    SvaraRadera
  3. Vet du Madde, jag tycker jäla mycket om dig!! :-) Ses imorrn!:-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för din och Willes visit hos oss idag! Välkommen tbx! :-) Kram.

    SvaraRadera